زیربنای خودرو بر اساس پلتفرم انعطاف پذیر و مدرن MRA ساخته شده که در همانند مدلهای بزرگتر کلاس E و S میباشد و طبق معمول ویژگی دیفرانسیل عقب و ماژولار بودن و ترکیبی از مواد با استحکام بالای فولادی و آلومینیومی و حتی کامپوزیتی را شامل میشود. این ساختار باعث شده تا 100 کیلوگرم از وزن کلاس C کاسته شود و به مهندسان اجازه میدهد تا خودرویی امنتر و سفت و سختتر نسبت به قبل بسازند.
ویژگیهایی نظیر تعلیق بادی و سیستم نظارت بر اطراف خودرو و سیستم ترمز فعال نیز از برادران بزرگتر به کلاس سی راه یافته است.
انتظار میرود مدل پایه با موتور 1.8 لیتری توربو عرضه شود و طیف وسیعی از موتور های بنزینی و دیزلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. مدلهای AMG با موتور 4 لیتری V8 نیز در نوک پیکان این کلاس قرار میگیرند تا به خوبی در مصاف با ب ام و های سری 3 با دست پر به میدان بروند.
اولین حضور رسمی کلاس C جدید در نمایشگاه دیترویت خواهد بود.
نظرات شما عزیزان: